Thursday, January 21, 2010

Pozvan u Barselonu

"Htela sam samo da vas pitam da li želite da idete u Barselonu na sajam mobilnih telefona?", priupitala je devojka sa druge strane žice. "Vodi vas Samsung", dodala je ona. Ja se kao zamislio, vrtim kalendar, vidim nema ništa polovinom februara... "A što da ne! Ići ću sa vama na World Mobile Congress".

Taman sam izvadio pasoš. Ovaj novi, biometrijski. Do sada sam se šlepao na stari, geometrijski. Iako sam trebao da ga da preuzmem još pre šest meseci kada sam išao na GC u Lajpcig, ispostavilo se da je Ivica Dačić mislio na 15 radnih dana a ne "samo" 15 dana potrebih da se izradi. Podneo zahtev, pasoša nema pa nema i dobio vizu na stari pasoš. Šest meseci kasnije, otišao do SUP-a a tamo me neki lik iz reda uplašio da ko ne pokupi pasoš u određenom roku, oni ga vraćaju u Bgd. Sva sreća ispostavilo se kao netačno. Dobio pasoš. Nešto sam skrnavo ispao...

No comments:

Post a Comment

Sva prava zadržana - Nijedna životinja nije povređena tokom blogovanja