Monday, November 15, 2010

ScreenFun TV: Neću da čitam, hoću samo ga gledam!


Nije vam dosta igara na monitoru, pa hoćete još malo i na televiziji? Nije problem, jer ukoliko usvojimo predlog našeg čitaoca Jovanov Aleksandra uskoro bi mogao startovati ScreenFun TV!

Neću da čitam, hoću samo da gledam! Aleksandar nam je predložio da ScreenFun TV ide 24 sata dnevno. Znači non-stop akcija a predpostavljam da bismo posle ponoći mogli da puštamo i otkidanje glava, udova, seckanje, masakriranje i sve one juicy scene koje svi vole da vide ali niko ne želi za njih ni da čuje.

Okej, ja ću sad malo da razmislim o ovome pa ćemo da javno prodiskutujemo. Ima neko preglog za voditeljku? Suzana Mančić? Vendi? Boki 13?

4 comments:

  1. Odličan predlog!

    BTW, gde mogu da nadjem video snimku Igora na Dnevniku?

    ReplyDelete
  2. Evo ti video klip koji sam licno ja upload-ovao :D
    http://www.youtube.com/watch?v=TCwtsrPR4cE

    ReplyDelete
  3. I ja sam oduvek razmišljaš o ovome... stvarno ljudi, napravite neki tv program da bude najzabavniji, tj. po celi dan novi filmovi, muzika, vesti iz računarskog sveta, traileri, gaming emisije, kupovi, lige, esports... Mogu proći i reklame... Samo gledajte da što više ljudi može da gleda, npr. ja koristim Open IPTV uslugu od M:Tel (bosna), znači, želim da mi to bude dostupno, kao npr. i za sbb, total tv...

    Ja sam 200% za ovo!!!!

    ReplyDelete

Sva prava zadržana - Nijedna životinja nije povređena tokom blogovanja